Profiling

Profiling…efficiëntie ten top

‘Profiling’ een detail-analyse van uw bestaande klanten:

– Om het resterend potentieel bij uw bestaande klanten in kaart te brengen

– Om het best renderende potentieel bij uw toekomstige klanten te detecteren

Bespreking van de verkregen data

De basis

  • De gerealiseerde verkopen per product bij uw bestaande klanten
  • De regio’s en het marktpotentieel
  • De markt, klant- en prospectprofielen en hun kooppotentieel

De voordelen en efficiëntie van Profiling

  • Detailoverzicht van de prospecten en de mogelijk te realiseren verkopen
  • Doelgerichte en efficiënte marktbenadering
  • Tijdswinst en kostenbesparende werkwijze door de juiste inschatting van het marktpotentieel
  • Gedetailleerd marktoverzicht per product/dienst
  • Correcte budgettering voor de te behalen verkoopdoelstellingen
  • Super-motivatie voor uw totale sales- en marketingafdeling

Niemand kan de zee oversteken door alleen maar naar het water te staren

Uw project samen bespreken?

Ontdek hoe krachtige data het mogelijk maakt om uw doelstellingen succesvol te bereiken.
nl_BENederlands (België)