Uit ervaring weten we dat de meest voorkomende doelgroep-bepalingen meestal gebaseerd zijn op activiteitsectoren (NACE, SIC, …), personeelsaantal, geografische gegevens,…
Met deze selecties bekomt men een aantal prospecten waarvan men denkt dat deze klant zouden kunnen worden.

Toch blijven er een aantal onbeantwoorde vragen:
- hebben deze bedrijven potentieel voor aankoop van uw producten?
- welke zijn de meest rendabele en beste commerciële acties om het mogelijke potentieel te benaderen?
- welke regio’s hebben het meeste potentieel?
- zijn er oplossingen en zo ja, welke?

Voor bijna alles is er een oplossing!
Op basis van onze doelgerichte en doorgedreven marktsegmentaties, Profiling, hebben wij extra selectiecriteria toegevoegd. Deze meer gedetailleerde informatie/selectie bieden u de mogelijkheden om een betere, doelgerichtere en kostefficiëntere verkoopacties uit te voeren.
Alleen hard roepen om gehoord te worden is niet voldoende, actief ondernemen op basis van meten is weten is een betere.